Monday, July 27, 2009

6 TANDA ANDA TERLEBIH BERIKAN CINTA

Indahnya bercinta. Namun anda harus fikirkan beberapa tanda penting anda terlebih memberikan cinta kepada pasangan.

1. Anda menelefon dia lebih dari si dia menelefon anda. Kalau terlebih sedikit itu memanglah tanda anda prihatin. Tapi kalau 1 nisbah 10, anda kena berhati-hati.

2. Segala perancangan untuk keluar bersama anda yang aturkan. Bukan sahaja si dia tidak pernah mengajak anda keluar, inikan pula membayar apa-apa sepanjang anda keluar bersama. Semuanya anda.

3. Hanya anda yang sering memberikannya hadiah sedangkan si dia tidak pernah meskipun hadiah kecil dan murah, apatah lagi pada hari ulang tahun kelahiran anda.

4. Apa sahaja, permintaannya cuba anda penuhi walaupun di luar kemampuan. Lebih sadis lagi apabila anda sanggup menebalkan muka meminjam wang dari rakan-rakan atau ahli keluarga untuk mendapatkan apa yang si dia ingini..

5. Setiap kali keluar bersama, anda akan memastikan keselesaan pasangan dengan membawanya ke tempat-tempat eksklusif dan mewah semata-mata untuk menggembirakan si dia, walaupun anda sering pokai sebelum waktunya..

Begitu memanjakan pasangan sehingga selalu 'pejam mata' apabila si dia terang-terang melakukan kesalahan dan cuba curang di belakang anda, semuanya semata-mata anda tidak mahu kehilangannya..

Benar anda terlalu sayangkan pasangan. Bijak pandai selalu berpesan, Kasihilah mereka yang menyayangi kita, bukan sebaliknya hanya kita yang menyayangi pasangan.

dISEDIAKAN oleh: Julia

0 comments:

Post a Comment