Monday, January 4, 2010

IDEA LUAHKAN CINTA (Siri2)

26 JANUARI 2010

Minggu lalu telah dikongsikan 5 idea untuk siri 1, Pasti anda ternanti-nanti apakah 4 lagi idea untuk luahkan cinta dan menghalang rasa gugup.

6. Jikalau anda sudah meluahkan segala yang terbuku dihati.. jangan pula mendesaknya untuk memberikan jawapan pada waktu itu juga kerana mungkin dia perlukan masa untuk berfikir. Banyakkanlah berdoa agar cinta anda diterima.

7. Untuk meluahkan perasaan cinta, tidak semestinya perlu ke tempat mewah dengan suasana romantis. Asalkan anda kreatif dan meluahkannya dengan penuh perasaan, di mana-mana pun boleh.

8. Sungguhpun anda seorang yang romantik, janganlah terlalu berkias dengan ayat-ayat yang terlalu berbunga-bunga. Berterus terang dengan ayat yang jelas bagi mengelakkan salah faham. Takut nanti, maksud tak kesampaian.

9. Dan yang terakhir, sekiranya anda memang malu untuk meluahkan sendiri secara berdepan, gunakanlah orang tengah untuk berkias dahulu kemudian barulah anda menyusul meluahkan segala yang terpendam di hati..

Tepuk dada tanya selera. Kalau memang anda sudah lama menyukainya, janganlah tunggu lama-lama takut dikebas orang, anda juga yang menganga.

0 comments:

Post a Comment