Thursday, October 22, 2009

10 PERKARA YANG SEPATUTNYA PASANGAN ANDA TIDAK LAKUKAN . SIRI 2

22 DISEMBER 2009


Kembali lagi minggu ini dengan sambungan minggu lalu. 10 lagi perkara yang sepatutnya pasangan anda tidak lakukan..

1. Dia selalu mengatakan bahawa anda membazirkan wang dengan membeli kosmetik dan barangan kecntikan serta set penjagaan wajah. Katanya, muka anda tak pernah berubah pun dari dulu sampai sekarang.. walaupun anda menggunakan duit sendiri.

2. Bukan buat-buat lupa tetapi si dia memang langsung tidak ingat hari lahir anda, apatah lagi ulangtahun perkenalan..

3. Dia menelefon anda tengah-tengah malam. Konon-kononnya romantik tapi tersalah sebut nama wanita lain sepejabat dengannya.

4. Dia mengaku menyayangi anda lebih dari segalanya, namun bila anda demam dan dengan tidak sengaja di keretanya, dia membebel tidak berhenti lebih teruk dari ekzos bocor.

5. Kereta anda rosak dan memintanya untuk menghantar anda ke satu menyuarat penting, tetapi terlalu banyak alasan dan meminta anda cari saja rakan lain untuk membantu anda.

6. Anda menerima panggilan kecemasan mengatakan bapa anda sakit mengejut. Kereta anda masih dibengkel. Anda merayu si dia meminjamkan keretanya tetapi tidak diizinkan dengan alasan keretanya baru sahaja calar terkena tembok ketika anda menggunakannya.

7. Dia menegur badan anda berbau masam dan tidak sanggup berjalan bersama.

8. Dia marah apabila anda membelek-belek telefon bimbitnya.

9. Sewaktu berlagu sedikit pertengkaran di dalam kereta, tiba-tiba si dia memberhentikan kenderaan di lebuhraya dan meminta anda turun dari kenderaan dan meninggalkan anda terpinga-pinga keseorangan tanpa memikirkan kebajikan anda.

10. Dia mengejek mengenai bulu roma anda yang lebih panjang dan lebat berbanding dirinya.

Kesimpulannya, kalau anda rasa tidak selesa dengan apa yang dilakukan pasangan anda, janganlah masih bertahan makan hati berulam jantung. Fikirkanlah untuk mencari pasangan baru.

0 comments:

Post a Comment